
Warmte uit Rotterdam
Gebruik restwarmte uit de procesindustrie en afvalverwerking voor stadsverwarming, en zowel het gasverbruik als de CO2-uitstoot gaat fors omlaag. Met dat uitgangspunt legt Gasunie-dochter WarmtelinQ in Zuid-Holland een groot warmtetransportnet aan. De Ingenieur ging langs bij de werkzaamheden.
Al KIVI-Lid of De Ingenieur abonnee?Log hier in
Dit artikel lezen?
Abonneer je op De Ingenieur magazine, of word lid van KIVI, het grootste ingenieursnetwerk van Nederland. Abonnementsvormen bekijken
Ik meld me aan







Reacties